بمب ترکاندن فتح الله زاده
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 


يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ 

سايت باشگاه پرسپوليس: مهاجم سابق تيم پرسپوليس و تيم ملي که پاي تلويزيون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنيده مي گويد: من براي فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زيادي قائلم و حتي يک بار گفته بودم او را وزير ورزش کنند اما امروز حرفهايي از وي مي شنوم که با رفتارهاي قبلي اش منافات دارد.

کريم باوي افزود: به قول معروف يا چنان نما که هستي يا چنان باش که مي نمايي. يکي از افرادي که بازار نقل و انتقالات را در سالهاي قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قيمت ها نقش زيادي داشت همين آقاي فتح الله زاده بود.

کريم باوي ادامه داد: او حرفي که زد شايد مي خواست شکسته نفسي کند يا به کنايه ديگران را مورد خطاب قرار دهد اما عين واقعيت در مورد خودش بود. همين که امروز مي گويد يک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتيم و به جوانان فرصت رشد نداديم عين واقعيت است.

شما نگاه کنيد همه اين سالها تا شنيدند يک بازيکن در راه پرسپوليس او را جذب کردند آن هم با قيمت بالا تا بگويند فلان بازيکن را از دهان شير بيرون کشيدبم. بالاخره دست بالاي دست هم بسيار است. يکي مثل رويانيان که من به عملکرد او هم نقد دارم مي آيد و بيشتر از تو پول مي دهد. آن وقت جالب است که کساني عليه او موضع مي گيرند که خودشان اين رويه غلط را باب کرده اند. سپاهان و استقلال در همه اين سالها چگونه بازيکن مي گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصي مي کشيد با آدم امروزي که رويانيان را نقد مي کند فرق دارد؟ غير از اين است که امروز ديگر بمب افکن نيستي و بايد جور ديگري حرف بزني؟ اگر خود او سيد جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه مي کرد. اين واقعيت است و نبايد کسي ناراحت شود.

وي افزود: يعني بعد از اين همه سال آقاي فتح الله زاده تازه فهميده بمب ترکاندن خوب نيست؟ استقلال او چند تا جوان و پديده رو کرده؟ رويانيان اگر ستاره گرفته 5-6بازيکن تيم ملي جوانان را هم به خدمت گرفته. با خيلي از متخصصان فوتبال پايه هم در تعامل و مشورت است. شايد کارش را نتواند حتي آغاز کند اما همين که نشان داده به پايه ها توجه دارد ومي گويد اگر پايه ها خروجي مناسبي براي بزرگسالان نداشته باشند بايد تعطيل شوند نشان مي دهد درد را مي داند. تازه اين آدم يک سال نيست به فوتبال آمده. اما آقاي فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غيراز اين بود که ماجراي تيم هاي پايه او و استقلال و مسائل منفي آن در فصل قبل از ماجراي 11سپتامبر هم بيشتر سر وصدا کرد؟ خود ايشان در مصاحبه اي گفته بود من به رضا رجبي گفتم تيم هاي پايه هزينه هاي خودشان را تامين کنند. عاقبت اين ايده همان هياهوها و ادعاهايي مي شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغيير در راس آکادمي خود نشان داد خبرهايي بوده است. همين تيم چون سازندگي ندارد با رفتن مجيدي دچار آسيب مي شود يا به قول خودشان ناچارند لي لي به لالاي بازيکن معترض گذاشته و بازيکن سالاري را به اوج برسانند. غير از اين بود که خودشان گفتند تيم با مظلومي يک جام بگيرد خوب است و او مي ماند اما هيئت مديره بدون اجازه و هماهنگي با او رفتند منزل امير قلعه نوعي که دوست وهمبازي من بوده و موفق ترين مربي ايران هم به حساب مي آيد و نشان دادند جايگاه مديريت در استقلال کجاست؟ بياييد شعار ندهيم. مردم از اين رفتارها خسته شده اند.حرفهاي آقاي رسولي نژاد که از حرفهاي فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدير باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خريدهاي سنگين نداشته اند.

باوي در پايان گفت: اين ها واقعيات فوتبال ماست. من رويه کنوني پرسپوليس را هم تاييد نمي کنم اما رطب خورده هم نمي تواند منع رطب کند. کسي بايد از رويانيان ايراد بگيرد که خودش اين شيوه را نرفته باشد.اين را بايد مدير عامل فجر سپاسي بگويد که 12سال ستاره ساخته و ديگران حاصل دسترنجش را برده اند و همين امسال هم براي رضاحقيقي آنها، پيشنهادهاي ميلياردي مي رسد. اين فوتبال با اين پول ها نابود مي شود.اين امر با مديراني که از ترس اخراج و برکناري دکان سازندگي را سه قفله کرده اند، دير وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مديرها براي سکوها بازيکن مي خرند. اين فوتبال 5تا بازيکن 200ميليوني دارد و بقيه زير اين مبلغ بايد بگيرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنيد تا همه چيز دستگيرتان شود. آيا اگر قرار بود از جيب شخصي هم خرج کنند اين پول ها را مي دادند؟همين است که تيم ملي مقابل قطر لنگ مي زند و ما کي روش را مقصر مي دانيم انگار او بازيکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تيم هايمان با مربي ايراني و خارجي در ليگ قهرمانان آسيا به جايي نمي رسند؟ خانه از پاي بست ويران است 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 20:11 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 91677
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان